دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1398 - 11:59
رئیس شورای تخصصی ورزشی دانشگاه آزاد خبر داد؛

حضور چهرهای ورزشی در مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور

رئیس شورای تخصصی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از حضور ورزشکاران حرفه‎‌ای در مسابقات والیبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور خبر داد و گفت: این مسابقات به مرحله فینال خود رسیده است.
کد خبر : 449813
637114111475923363_lg.jpg

محمد یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به مسابقات والیبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور که با عنوان «جام دانشجو» به مناسبت 16 آذر در حال برگزاری است، اظهار کرد: شیراز میزبان این دوره از مسابقات دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی بوده است و امروز نیز مسابقات فینال این جام برگزار می‌شود.


وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها ۱۰ تیم از استان‌های خراسان‌شمالی، خراسان‌جنوبی، کردستان، لرستان، کرمان، زنجان، چهارمحال و بختیاری، البرز، هرمزگان و فارس در دو گروه پنج تیمی با هم به رقابت می‌پردازند. در این مسابقات ورزشکاران قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز را گلباران کردند.


رئیس شورای تخصصی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: مسابقات دسته دو والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ورزشکارانی برجسته‌ای که در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارند، از نظر کیفی، کمی و فنی از سطح بالایی برخوردار است.


وی با بیان اینکه تیم‌های کردستان، لرستان و  چهارمحال و بختیاری برای کسب مقام سوم و چهارم این دوره از مسابقات به رقابت می‌پردازند، گفت: تیم‌های زنجان و کرمان نیز برای کسب مقام و دوم مسابقات والیبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به مصاف هم می‌روند.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته